زندگی سگی

به زودی در این مکان توضیحات وبلاگ قرار میگیرد

زندگی سگی

به زودی در این مکان توضیحات وبلاگ قرار میگیرد

بیا و بنویس !

باز تا کی به دروغ بنویسم :

" آری می شود زیبا دید !! می شود آبی ماند !!! "

گل پرپر شده را زیبایی ست ؟!

رنگ نیرنگ آبی ست ؟!
می توانی تو بیا ، این قلم ، این کاغذ ...

بنشین گوشه ی دنجی و از این شب بنویس !!

قسمت می دهم امّا به قلم ،
آنچه می بینی و دیدم بنویس

از چراگاه هوس ،

از خیانت
از شهامت بنویس

بنویس از کمر بـیـد شکـسته ،
آری از سکـوت شب و یک پنجره ی ساکـت و بـسته ،
از من

" آنکـه اینگـونه به امّـید سبب ساز نـشـسته "

از خود


هـر چه می خواهی از این صحنه به تصویر بکـش :

(( صحنه ی پـیچش یک پیچک زشت دور دیوار صدا ... ))

حمله ی خفاشان ، مردن گـنجشکان !!!
جرأتش را داری کـه بـبـینی قلمت می شکـند ؟ کاغـذت می سوزد ؟!

طاقـتش را داری کـه بـبـینی و نگـویی از حق ؟!

گـفـتن واژه ی حق سنگـین است
من دگـر خـسته شـدم
می توانی تو بیا ، این قـلم ، این کاغـذ
این همه مورد خوب
گفتی که بیا !!

بیا و بنویس !

این قلم این کاغذ

این همه مورد خوب ؟

خنده ام میگیرد !

که چرا بعضی ها

اینقدر خوش بینند ؟

که در این دهر بزرگ

این همه مورد خوب میبینند ،

گفتی که طاقت این کاغذ تو طاق شده

پیکر تنها قلمت خرد شده ....

زیر آوار دروغ !

من چه گویم ز دروغ ؟

من چه گویم ز ریا کاری افراد دورو ؟

من چه گویم ز همراهی این مردم سر تا پا کبر ؟
اگر آن کاغد تو طاقتش طاق شده !
کاغذ من زدروغ ناله اش ساز شده !
و اگر پیکر تنها قلمت خرد شده !
قلم من ز شرمندگی این همه درد آب شده

پی نوشت : خیلی سرم شلوغه وقت نکردم به همه کامنت های پست قبلم جواب بدم .... به زودی از این شرکت میام بیرون وقتم بیشتر آزاد میشه ..... خدمت همتون میرسم

نظرات 20 + ارسال نظر
√ҰâŞâmįη 1386/08/03 ساعت 16:56

چقد ناز بود X:
دمت گرم

When heart starts listening to silence and eyes start reading thoughts then there happens a beautiful relationship. Respect it!

[ بدون نام ] 1386/08/04 ساعت 13:53

Z oOoOoOoOoOoOoOoO R T

آنی 1386/08/04 ساعت 20:11 http://www.khodaaam.blogsky.com

کلی آرشیوت رو زیر و رو کردم البته وبلاگ قبلی رو .از نوشتنت خوشم امد(الان تو دلت گفتی به من چه! آره:دی)
و اینک پست جدید:حقیقت اینه دیگه کسی جرات نداره حتی این چیزها رو بنویسه چه برسه به اینکه ببینه همون قضیه برف و کبکه! و حتی کار به انکار هم کشیده شده.اینو با چشمای خودم دیدم!!

حالا... 1386/08/05 ساعت 10:32

ازماگذشت نیک و بد اما توروزگار فکری به حال خویش کن این روزگارنیست

سلام . بیا خودتو ببین .

شما دو تا کل ادبی گذاشتین.......؟؟؟!!!!

جانا سخن از زبان ما میگوئی....

ان شالله اگه خدا توفیق بده

گلابتون 1386/08/09 ساعت 02:22

برادر مهدی کل کلیان!! D:

شیرین 1386/08/09 ساعت 16:50

تو روحت! ببین دوتایی افتادن به جون فضای وبلاگ چیکارش کردن!!!!!!!!!

شیرین 1386/08/09 ساعت 16:50

به قول نگار:شیرمو حلالت نمی کنم!

اینقدر این شعر زیبا بود که دلم می خواد بازم بخونم...هی بخونم...

شعر زیبایی بود... اگه دوست داشتی به وبلاگ من هم سری بزن!

رضا 1386/08/13 ساعت 21:20 http://rahgozarezaman.blogfa.com

سلام نوشتم اخه فکر کردم منظورت منم حالا به دور از شوخی نوشتیم از بدبختی ها اگه رسیدی سر بزن

نسترن 1386/08/16 ساعت 23:27 http://na-sta.blogfa.com

نه بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بیاین دیگه ( با بغضی وصف نشدنی )

سلام شما همون متِ ٬پت ومت هستید؟منظورم پت ومتِ این وبلاگِ:
http://chocoholic.persianblog.ir/

چه بسیارند از مردم ما که از شنیدن صدای آغاسی و آفت و سوسن بیش از آثار مندلیف و اشتراووس و بتهون و شوپن لذت میبرند. آنها اصولاً ازشنیدن آثار کلاسیک دچار دوران و تهوع میشوند و چیزی از این نوع موسیقی دستگیرشان نمیشود. اما در حضورسایرین برای نشاندادن مثلاً مدرن بودن خود درد جانکاه گوش فرا دادن به این آثار را تحمل میکنند، تا مبادا دیگران آنها را امل و غیر روشنفکر بحساب آرند

چنانچه اینگونه افراد را به تماشای آثار یک نقاش درجه پنجم کوچه نشین هم ببرید و مثلاً بر روی آن آثار فقط اتیکت وان گوخ یا سالوادوردالی و یا هر نقاش نامدار دیگری را بچسبانید، باز هم از آنها هزاران تحسین و تمجید خواهید شنید. حتی اگر تابلو ها را پیش از نشاندادن بدانها سر و ته هم که کنید، و بر روی آثار امپرسیونیسم، اتیکت کوبیسم و ناتورالیسم هم که بچسبانید، باز هم از اینگونه افراد تحسین خواهید شنید. زیرا حتی معنای نقاشی مدرن را هم نمیدانند، چه رسد به سبک های مدرن این هنر

شما از هر ایرانی سئوال کنید که آیا فلان کتاب را خوانده است ؟ حتمآ جواب خواهد داد بلی. وقتی موضوع کتاب را سئوال کنید، خواهد گفت که چون آنرا سالها قبل مطالعه کرده موضوع را بدرستی بیاد نمیاورد. موضوع کتاب را حتی دگرگونه نیز بیان کنید، حرف خودتان را خواهد دزدید و فورآ خواهد گفت، آه بله! حال چیزهایی را بیاد میاورم. زیرا که ایرانی باید همه کتابها را خوانده باشد، تمامی فیلم ها را دیده باشد، چند زبان خارجی بداند و به تمام نقاط جهان نیز سفر کرده باشد. منزل وی نیز حتمآ باید در شمیران و جردن و قلهک واقع شده باشد

مادام که در فرهنگ ما بر زبان آوردن جملاتی که درهای شعور و معرفت را برویمان می گشاید شرمندگی بحساب آید، هرگز ازاین جهل و ننگ و بی هویّتی خلاصی نخواهیم یافت. جملات زیبایی چون متاسفانه نمیدانم ـ خیر، نخوانده ام ـ نه، ندیده ام و از همه مهتمر، لطفآ بمن نیز بیاموزید

ای بابا من گفتم سبک نوشتن پت اینجوری شده تو دیگه شرا آیا؟:دی
دلم واسه همتون تنگیده خیلی وقت بود نیومده بودم
منم تا شند روز دیگه آپ میکنم یه سر بزنین
فعلا خدافیزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد