زندگی سگی

به زودی در این مکان توضیحات وبلاگ قرار میگیرد

زندگی سگی

به زودی در این مکان توضیحات وبلاگ قرار میگیرد

بگیرینش !!!!

از اونجایی که از بدو تولد کره ی عزیز من دم نداشت این بار هم پیامد بی دمی کره خر ما گریبانمون رو گرفت و هفته ی بس ..می رو اغاز نمودیم!!! شنبه بعد از ظهر به دلیل کپک فراوان راهی بیرون از خانه شدیم و چون هیچگونه اهی در بساط نداشته و همچنان زیر خط فقر زندگی میکنیم مجبور شدیم به قدم زدن در کوچه پس کوچه های محله مان بسنده کنیم!!! از انجایی که محله ی ما به امنیت مشهور میباشد ما هم سر گرم قدم زدن گشتیم.... در همین حین یکی از دوستان بسیار بسیار محترم به یاد ما افتاده و اس ام اسی نثار ما کرد و ما که همیشه گوشی عزیز تر از جانمان را در جیبمان گذاشته تا مبادا به دلیل وحشی بازی فراوان بیشتر از ان داغون نشود  را از جیب شلوارمان در اوردیم تا جوابی به ایشان بدهیم اما افسوس که ان جواب هرگز به او نرسید ... چی ؟؟؟ نه بابا... گول خوردید این دفه تقصیر مخابرات نبود... چرا که یک دو موتور سوار خیلی خیلی با شخصیت که یکیشان هیکلی در ابعاد جناب کینگ کانگ داشتند به سمت بنده هجوم اورد طوری که ما احساس کردیم که ارث بابایش را خوردیم و با احترام فراوان (به طوری که به ما احساس شخصیت دست میداد) فرمودند: به خواهر من تیکه میندازی ********!!!!!!!!!!!!!!!! و با  چهره ی بس متعجب بنده روبه رو شد!!! من که ای کیو م در حد کشمش لای کیک!!!!! میباشد به تفکر فرو رفتم که خدایا ان کدامین دختر است که ما به آن تیکه انداخته ایم و الان به خاطر نمیاوریم ؟؟؟ و پس از چند ثانیه تفکر و search کردن به دلیل زیاد بودن جواب ها به نتیجه نرسیده و در این لحظه که مشغول در گیری با ایشان و همچنین تفکر بودیم ناگهان گوشی عزیزمان را در دست این لولو دیدیم!!!! و سر انجام به این فکر رفتیم که چگونه گوشی ما در دست ایشان افتاده !!!! خلاصه اقای هیکلی سوار ترک موتور رفیقش شد اما چون من پسر خیلی غیرتی و شجاعی هستم رفتم از پشت یقه ی یارو رو گرفتم و کشیدمش پایین و با لحن شدیدا مودبانه ای امر کردم: گوشیو بده بینیم با!!!! که با قمه ای زیبا که در نور آفتاب همچون خورشید میدرخشید مواجه شدم که اگه دیر جا خالی میدادم الان کلی کمپوت از طرف دوستان به علاوه ی مقدار متنابهی توجه نصیبم میشد!!!! سخن کوتاه انکه گوشی عزیزتر مان را که به جای در باتری ان از سکه ی ۵۰ تومنی استفاده می کردیم و انرا با قاب سر جایش فیکس کرده بودیم(گفته بودم فقر خلاقیت میاره!!!) از ما دزدیدند و باعث شدند که تا ساعت ۹ شب در کلانتری باشیم که خود زنده کننده ی خاطرات معافیت سربازیمان بود که اینجانب به مدت دو هفته با چه چه پرندگان قدم در کلانتری میگذاشتیم و با آواز جیرجیرک ها به خانه بر میگشتیم !!!!!!!! خلاصه آنکه انگار اصلا خدای باری تعالی بر صلاح ما نمیداند که در دست خود گوشی بگیریم و یک ماه از پرداخت قبض آن و وصل شدن گوشی عزیز نمیگذرد که باید باز دوری آن را تحمل کنیم !!!! جدای آن با آنکه این بار در حرف زدن با گوشی بسیار ملاحظه کار شده بودیم و میخواستیم پس از سالها طوری صحبت کنیم تا توان پرداخت قبض را داشته باشیم ولی به دلیل سوزاندن سیم کارت و اخذ سیم کارت جدید و هزینه ای بالغ بر ۲۰ هزار تومان که بر چهره مبارک قبض بعدی نقش بر خواهد بست این آرزوی دیرینه ما هم به گورمان دایورت میشود !!!!!

پی نوشت : از اهالی محترم محل به خاطر ایجاد سر وصدا و گاها فحش های ناموسی و اینکه شاید صدای فریاد های اینجانب و جناب دزد محترم خللی به آسایش ایشان وارد آورده باشد کمال عذر خواهی را داریم و متشکریم که آنها هم این سر و صدا ها را به ت خ م خود دایورت نمودند !!!!

پی نوشت ۲ : از دوستانی که هنوز به ما سر میزنند و باعث میشوند که همچون اون جادوگره تو افسانه مرلین که دشمن مرلین بود (اسمش یادم نیاد ) فراموش نشویم و صرفا به خاطر آنکه ما هم برایشان کامنت بگذاریم و به آنها سر بزنیم به وبلاگ ما نمی آیند نیز کمال تشکر را داریم و آنان را دوستان اصلی خود در این دنیای مجازی میدانیم !

پی نوشت ۳ : از نگار عزیز هم برای زحماتی که برای این پست کشیدند (تایپ و ...) تا ما آن را بر عرصه ظهور چشم همگان قرار دهیم نیز دوباره متشکریم  .

نظرات 58 + ارسال نظر
نگار 1386/06/12 ساعت 23:21

اول

من خودم رسما کاپ نفر اول رو میدم بهت !!!!

نگار 1386/06/12 ساعت 23:21

تازه دومش خودمم

دیگه پرووو نشو دیگه !!!!

شیرین 1386/06/12 ساعت 23:23

اول!!!!!!!!!!!

بفر ما تو .... دم در بده !!!! دیر رسیدی :دی

شیرین 1386/06/12 ساعت 23:24

بکش کنار بابا

حالا چرا خشن میشی ؟؟:دی

شیرین 1386/06/12 ساعت 23:25

تو واقعا خجالت نمی کشی نگار؟؟؟ وبلاگ خودمون داره اونور خاک می خوره...اونوقت میای به مت همکاری میدی؟:دی

هووووو شیرین به تو چه !!!؟؟؟؟ نگار میخواد ثواب کنه بره بهشت :دی

نگار 1386/06/12 ساعت 23:28 http://www.azaduni.blogfa.com

ااا سلام.. خوبی؟؟؟ خب نظراتمو قبلا گفتم چیزی به خاطر ندارم!!!:دی

÷الا یه بار دیگه بگووووووووو

نگار! 1386/06/12 ساعت 23:30

شیرین تو خیلی باشی سومی... تازه ما سوژه موژه نداریم...دلم برا ما تحت فراخ مت سوخت!!!

قربونت برم :دی

بابا بی موبایل!!

غصه نخور موبایل منم روانه ی جوب شد م دردیم:دییییی

بابا کینگ کانگ!!

ملایمت به خرج نده زیاد تاثیر منفی میذاره!!

فهلا

ای بابا دست رودلم نزار که .....

به سلامتی .... تو جوب چیکار میکردی !!؟؟؟؟؟

at 1386/06/13 ساعت 00:44 http://down-2-up.blogsky.com/

سلام
آخییییییییییی طفلی دلم سوخت....
ببین فک نمیکنی اگه جاخالی نداده بودی به جای کمپوت و توجه بهشت برین نصیبت میشد؟ نه خوب راس میگی بستگی به زاویه قمه و ارتفاعش از سطح زمین هم داره خوب... شاید اصن گردنتو نشونه نگرفته بوده :دی

چرا هزینش بیست تومنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من با هف تومن سوزوندم !!!!:دی عجیبه ها
مگه سیم کارتت چی بود ؟خدا بیامرز!

راستی یارو مگه روشن دل بود که گوشیتو با اون وضی که میگی برد؟ :دی

(لینکت کردم.لینکم کن)

سلامم ......
آره بوش اومد !!!!!!
تازه به آب و هوا و همچنین واحد زور در زمان بازوی طرف هم بستگی داره !!!!!!

بهم گفتن ۱۵ پول سیم کارت جدید ... ۵ تومن همسزوندن سیم کارت قبلی !!!

ما الان لینکدونیمون خرابه ... به محض اینکه درست شد حتما !!!

(نیشخند) خب این درس عبرتی برای تو شد که به دختران تیکه نندازی که بعد توی همچین شرایطی نخوای فک کنی و به خودت شک کنی ... گوشیتو بچسبی ... این الان نکته ی اخلاقیش بود که من برات گرفتم (نیشخند)

ایول !!!! پس نکته اخلاقی هم داشت و خبر نداشتم :دی میگم بیا استخدامت کنم که نکات اخلاقی خاطرات منو در بیاری بنویسی :دی

حالا هم بازم می گم برو کار کن مگو چیست کار (نیشخند)

چسب

شاید هم خواست خدا بوده که از یکنواختیه تابستون در بیای (اینم نکته ی سوم)

نگاه چپ چپ

راستی گوشیت دست من نبود که (لولو) (نیشخند) اینم یه نکته ی دیگه که چرا هی درست صحبت نمی کنی ... این همه عذاب بس نیست (نیشخند) آه منم می خوای به جون بخری ؟

ها ؟؟؟؟ دقیقا با کی کار داری :دی ؟؟؟

و آخرین نتیجه گیری که می خوام از داستان بگیرم اینه که اون تیکه اولین پی نوشتتو خوب اومدی ببین هیچی بهتر از همین دلای پاک و صاف و ساده و صفا سوتی و این حرفا نیست (نیشخند) این گوشی باعث شد که تو از کسانی که یک عمر است از دست تو در عذابن معذرت خواهی کنی ... ای ولا به این جوون مردی (نیشخند)

ببین خودت تنت میخواره ها !!!!! اون نارنجکای منو بدین یکیشو تو حلق این فرو کنم

راضیه 1386/06/13 ساعت 11:01

چه فروتن برخورد کردی :دی

خب ایشون هم برخوردشون فروتنانه بود !!!

حالا... 1386/06/13 ساعت 12:02

داره به خوش شانسی شما وایام سگیتون حسودیم می شه

آره فقط تو نیستی !!!! خیلیا مثل تو اند

نگین 1386/06/13 ساعت 12:31 http://ariai.blogsky.com

سلام مت
خوبی؟
(غشششششششششش)
گوشیتو دزدین....(خندهههههههه)
حقته...یه خرده بکش ما اینجا بخندیم (نیش)
خوب حالا که سیم کارت گرفتی؟
ولی گوشی چی؟
میگفتی منم میومدم یه خرده عقده هامو خالی میکردم..دوتایی با هم میزدیمش...مزه میداد هاااا...
من الان کمپوت آناناس کنارمه میخوای واست پستش کنم؟
نه اینکه خیلی به خودت فشار آوردی ممکنه فشارت بیفته پائین؟

راستیییی...
بله قلیونم داریم
ولی متاسفانه دو سیب تموم شده
فقط پرتقال و قهوه داریم....می خواین؟

سلام نگین ....

هر هر هر :دی خجالت نمیکشی جلو آدم عزا دار میزنی زیر خنده ؟؟؟:دی

گوشی ندارم دیگه‌!!! رفت تا سال دیگه که این پولا رو ذره ذره تو بالشم جمع کنم بلکه یه گوشی بخرم !!!!!

خوانسار چی ندارین ؟؟؟ اونا سوسول بازیه !!!

نگین 1386/06/13 ساعت 12:32

یعنی مت اینقدر تنبلی که میدی نگار جون برات تایپ کنه؟
واییییی آبرو رو بردی...
تنبل
تنبللللل
تنبل خانننننننننن
زبونننن

الفراررررررررررررررررررررررر

سوت :دی

بابا من خواستم بهش یه فرصتی بدم که ثواب کنه بره بهشت :دی

[ بدون نام ] 1386/06/13 ساعت 12:45

هه لو!‌من اومدممممممممم!

خوش اومدی هموطن :دی

[ بدون نام ] 1386/06/13 ساعت 12:45

یکی به نگار بگه تو که تایپیدی که حساب نیستی! بچه جون!

نگار تو که تایپیدی که حساب نیستی! بچه جون!

[ بدون نام ] 1386/06/13 ساعت 12:45

طرف چه بیکار بوده اومده گوشیه تورو دزدیده!

تو چجوری به این نتیجه رسیدی اونوقت ؟؟؟؟ :دی

[ بدون نام ] 1386/06/13 ساعت 12:46

احتمالا الان دپرسه که چطوری اون ۵۰ تومنی رو جدا کنه که بره خرج بکندش!

نه بابا خوشحاله که ۵۰ تومن رو قیمت گوشی رفته :دی

[ بدون نام ] 1386/06/13 ساعت 12:47

راستی! میگن سیم کارت و یه کارایی میکنن که طرف به دردش نمیخوره و این چیزا! چیه ماجرا؟!

منم یه چیزایی شنیدم ... ولی شایعس !!! باور نکن

[ بدون نام ] 1386/06/13 ساعت 12:47

کمپوت آناناس و گل گلایل با من! بقیه اش با بقیه ی ملاقاتیات!

قربوقت

پارچه ی مشکی و حلواش هم با من (نیش)

هنوز نارنجکه نترکیده ؟؟؟

من از قبل نظرمو اعلام کردم در حال حاضر نظری ندارم ( نظراتمون از پستای شما به روز تره ) wink

آره خداییش !!!! البته این وبلاگ ۲ هفته تاخیر فاز داره ... چون تا بخواییم یه پست بنویسیم باید ۲ هفته قبلش بریم تو اردو آماده سازی :دی

نوشی 1386/06/13 ساعت 20:28

اه ه ه ه ه ه ه ه
آخ جون!!!
یه کم هیجان!!!!
از کپکی در اومدی!این خودش یه حسنه!!
خدایش تو دیگه چه آدم... هستی!!! یکی دیگه تایپ می کنه؟؟؟؟

ایشالا تو هم از کپکی در بیای همینجوری بهت بگم (نیش)

منظورت از سه نقطه خوب و باحال بود نه ؟:دی

[ بدون نام ] 1386/06/13 ساعت 20:36

خوشمان آمد از موزیک! گویا شما هم مال قرن ما هستید!

اوهوم

[ بدون نام ] 1386/06/13 ساعت 20:38

:)) منظورم به موزیک پست پت بود! :پی!

گندم 1386/06/13 ساعت 21:47 http://gandooom.persianblog.ir

سلام !
زندگی سگی ! چه اسم باحالی ! پت و مت اینقدرام بامزه نبودن که شماها هستیدا !

البته بهتره جای کلمه بامزه از کلمه بدبخت استفاده کنید ....
مرسی عزیز (چشمک)

ای بابا ... یعنی دیگه موبایلمونم نمیتونیم از توجیبمون در بیاریم ؟!
حالا چرا ۲۰ تومن ؟ سیم کرت بسوزه دوباره بگیری ۷ . ۸ تومن میاد رو قبض ! واقعا این دزدا هم روانشون پاکه ! دیگهسیم کارته سوخته میخوان چی کار؟ !!!

آره دیگه !!! نمیدونم بچه ها به من گفتن ۵ تومن اینا پول سوزش سیم قبلی ... ۱۵ تومن هم سیم جدید ۱۱!!!

اونا گوشی رو میخوان نه سیم کارتو‌ عزیزم :دی

برو خدا رو شکر کن کارت سوختت رو از جیبت بیرون نیاوردی...

آخه من بدبخت کارت سوختم کجا بود ؟:دی

r 1386/06/14 ساعت 16:53

jeddan delam daare baraaat kabaab mishe kam kam!
vali baaz benevis
eyval
bye

حاضر شد بیار سر سفره بخوریم ///

چشم ... بابای

نگین 1386/06/14 ساعت 22:37 http://ariai.blogsky.com

واقعا باید رو این نظر تامل کرد !!!!!

نگین 1386/06/14 ساعت 22:40 http://ariai.blogsky.com

سلام مت
تو خوبی پت؟
چه خبرا؟
اومدم احوالی پرسیده باشم
مت نکنه دپرس بشی به خاطر موبایلت...

دمت گرم ....

دپرس واسه یه لحظشه !

ما یادمان آمد که وبلاگ مارا مورد تفقد قرار داده بودی
شعورمان به ما گفت بیاییم تشکر کنیم
حالا نیز گوشی دستمان آمده که گوشی ندارید
در هر حال ، دمتان گرم غمتان کم

قربوقت ... مارا شامل لطف خود مهنت نمودید !!! دمتان گرم شرمان کم

[ بدون نام ] 1386/06/15 ساعت 07:31

هدف از این کامنت چی بوده آیا ؟؟؟ اجرای زنده ی سکوت !!!!!

دخم 1386/06/15 ساعت 07:33 http://www.nol.blogfa.com

اون جادوگره اسمش مپ بود
خداییییییی من چه شباهتیییییییی
مپ و مت

ایول ... کلی فکر کردم ولی اسمش یادم نیومد !!!!!

آره ... هرچی بدبختیه شبیه ماست :دی

دخم= nol 1386/06/15 ساعت 07:34 http://www.nol.blogfa.com

هواسم نبود که داره نول رو فارسی تایپ میکنه

فهمیدم توییی (چشمک)

پریسا 1386/06/15 ساعت 11:16 http://21mehr.blogfa.com

سلام پت و مت عزیز
واییی چند وقت بود نیومده بودم ۳ تا آپ عقب افتادم
برم بخونم
سی یو

سلام پریسا جان ...

باشه برو ...
i'm a blackboard
گفتم بگم فکر نکنی فقط خودت بلدی :دی

نگار 1386/06/17 ساعت 22:06 http://www.azaduni.blogfa.com

خب باشه چون کسایی که میتایپن حساب نیستن ازین به بعد نمیتایپم!!!!<-:

ای تف تو روت نگار ... اونی که این حرفو زده حساب نیست !!!!
این پت اونیکی وبلاگ همش تفرقه انگیزی میکنه هاااا

اقلیما 1386/06/18 ساعت 20:05

شه ژالب!!!!!

شاکریم!!!!

=))
ای ول
خیلی باحال بود
یعنی به همین راحتی بردن؟
:دی
:دی
اشکال نداره غصه قثه قسه غسه قصه خهور نوشو برات میخرن:دی

آره .... حتما برام میخرن !!!!! ما که همینشم که داشتیم خودمون خریده بودیم !!!!! ضمنا تو آب بخندی .... :دی

پووووووووووووووووووف .
عجب.
آقاهه چقد بی تربیت بوده ها .اه اه .
:ی:ی:ی:ی:ی یهنی شی؟ گوشی رو دو در میکنه دیوس :ی:ی:ی
وای من اگه بودم گریه میفتادم :ی:ی:ی:ی گوشییییییییییییییییییییییییییییی خودمههههههههههههههههههههههههههههههههههه:ی:ی:ی:ی
ها جو گرف :ی:ی:ی

آره !!!! اینم طرح امنیت اجتماعیه دیگه !!!! حالا تو نمیخواد گریه کنی ... ولی درگیر شدن با یه نفر که یه قمه نیم متری تو دستشه حس جالبیه .... انگار هر لحظه ممکنه بمیری :دی

شاداب 1386/06/20 ساعت 01:37

akhe man vaghean delam sokht barat bebin khodai 1 nemikhad to mob dar shi
2nemikhad man roie asayesh bebinam

آره خداییش !!!! دومی رو هم واسه ما نمیخواد !!!!

با ادای احترام به محضر پت و مت عزیز
می بینم که زندگی سگی همچنان ادامه داره!
مت جان غصه نخور. بالاخره یه روزی همه چیز درست می شه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منم این روزا کم حوصله ام. صد بار میام سر میزنم اما حسم نمی کشه کامنت بذارم. چشم طمعی هم به کامنتی که برام میذاشتی ندارم. هرچند از حضورت خوشحال میشدم. درک میکنم بعضی اوقات آدم حوصله هیچ کاری نداره مخصوصا اگه مت باشه؛)
پت جان تو هم که تو همه ی این مدت فقط یه بار واسه من کامنت گذاشتی را دوستت دارم. نوشته ی پاییزت هم خیلی حس قشنگی داشت. لعنتی! اشکم را در آوردی. منا یاد جوونیام انداختی.
قربونتون برم. امیدوارم زندگی سگی همچنان ادامه داشته باشه البته فقط توی دنیای مجازی. توی دنیای واقعی این زندگی سگی یه کم ملاطفت بیشتری باهاتون داشته باشه.
خوش باشید و یگانه

به به ببین کی اومده !!!!! سلام آدمک جان !
آره سگی تر از همیشه !
این روز هم قضیه همون شنبه هس که قراره از اون شنبه درس بخونیم !
مرسی عزیزم که درک میکنی !!!
پت هم تشکر میکنه !!!!
مرسی .. فعلا که دنیای مجازیش خیلی بهتر از واقعیشه !!! همچنین ... خوشحال شدیم .... بابای

اگه کارت سوخت نداری که دیگه بدتر....فکر کن اگه کارت سوخت بابات رو از جیبت در میآوردی چی میشد......

ما کلهم هیچکودوم کارت سوخت نداریم :دی .... چیه تو تو کار دزدی کارت سوخت هستی حالا ایقدر گیر دادی ؟؟؟ بیا بابا این کارت سوخت هم مال تو !!!!! :دی

نوشی 1386/06/21 ساعت 21:34

آقا جان ما فرق شما دوتا رو نفهمیدیم.یکی تون پسره یا دوتاتون؟؟؟

جفتمون !!!

مهسا 1386/06/24 ساعت 00:35 http://qqqq.blogsky.com

سلام
از وقتی این پستت رو خوندم دارم فکر می کنم که کینگ کانگ چی چی هست؟ بالاخره به این نتیجه رسیدم که منظور کینگ کونگ بوده .شایدم کانگ کونگ.یا حتی کونگ کینگ.خلاصه تنها نکته ی قابل بحث تو این متن همین بود.

حالا نتیجه بحثت چی شد ؟؟؟؟

سلام خوبی؟
نمیدونم چرا نظرام ثبت نمیشه

سلام .... مرسی .. تو خوبی ؟؟؟
احتمالا نیت نکردی !!!!! قبلش هم حتما وضو بگیر !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد